Sprayhood

Dies ist das alte Forum, aus dem die Beiträge nach und nach in die passenden Kategorien kopiert werden. In diesem Forum können keine neuen Themen erstellt werden, lediglich das Beantworten existierender Themen ist möglich.
Victor van der Hulst

Sprayhood

Ungelesener Beitrag von Victor van der Hulst »

I've got an original Sprayhood for my Varianta 65. Does somebody know where to store the Sprayhood in the Varianta? Or do i have to leave the tubes on board, and the sprayhood canvas inside?

Does somebody know how the power switches inside works? I've got 2 switches, the left one causes the volt meter to turn on (and also the top light). The right one doesn't do anything. The fuse looks allright.
The former owner didn't have electicity on board.
John Pol

Power Switch

Ungelesener Beitrag von John Pol »

Geachte Victor, de bediening staat in het handboek, maar in een test las ik dat de bedrading erg slecht was in de varianta. Na het los schroeven kwam bij mijn varianta een samengesmolten aantal draden te voorschijn. Advies kijk de boel goed na. Ik heb alles vervangen. Wil je een kopie van het schema uit het eingenaarboek laat het even weten via de mail. Wil je aan boord kijken wij liggen in Almere Haven en varen vaak naar het strand bij Huizen. Naam vd de boot TIME OUT met zeil numer VA2097. Ik hoor of zie het wel
Groeten
John
Stephen

Diffrent languages

Ungelesener Beitrag von Stephen »

This answer is interesting me too. But I'm sorry, I can't read the netherland language and I think the most of us can't read it.
Is it possibel to answer quetions in this puplic forum in a language that can read the most of us?
That would be very nice :-)
Tank you.
Victor van der Hulst

Hotmail

Ungelesener Beitrag von Victor van der Hulst »

John,

Ik heb je gemaild op je hotmail account.

Stephen, you're right. John wrote that he lives in Almere, so we sail on the same 'lake'. Nothing special...
Antworten